De opbouw, de voorwaarden en het stramien zijn onderhevig aan bepaalde regels

Je wilt een persbericht schrijven, maar je weet niet hoe het moet. In deze blog lees je waarvoor jij een persbericht kunt inzetten, wat de voorwaarden ervan zijn en hoe een persbericht is opgebouwd. Let er op dat een persbericht altijd aan bepaalde voorwaarden moet voldoen! Als je vanuit jouw bedrijf regelmatig “verkeerde” persberichten stuurt naar de pers, dan kan dit leiden tot een 'ban' van jouw bedrijf.

Lees meer...

Elk communicatieplan heeft een basis, anders is het immers geen samenhangend geheel. In deze blog vind je enkele redenen waarom online teksten geschikt zijn voor 'de rode draad' van een communicatiestrategie. Teksten zijn namelijk zeer veelzijdig!

Lees meer...

Wat jij doet is niet belangrijk, waarom jij iets doet wel

Welke boodschap moet centraal staan in jouw reclame-uitingen? Wat is een goede boodschap? Jouw doelgroep is op zoek naar iets, een 'oplossing' voor 'problemen'. Communiceer niet wat jij doet, maar waarom jij iets doet of waarom jouw doelgroep juist nu actie moet ondernemen en niet op een later tijdstip.

Lees meer...

Als niemand jou kent, zal niemand iets van je kopen

Wil je meer verkopen en meer klanten werven? Dan is het belangrijk dat jij investeert in meer naamsbekendheid. Als jouw concurrent wel bekend is bij jouw potentiële klant en jij niet, dan is de kans groter dat de potentiële klant een product afneemt bij de concurrent. Wil jij weten hoe je dit aan moet pakken? Salland Communicatie uit Raalte heeft het antwoord.

Lees meer...